حضور و غیاب تشخیص چهره وینا مدلUFACE102
حضور و غیاب تشخیص چهره وینا مدلUFACE102
پنج شنبه 10 بهمن 1398 ساعت 11:3 | بازدید : 618 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

شن و ماسه ماشین سنگ زنی 325 مش » سنگ زنی ماشین آلات 400 مش » سنگ و خرد کردن . واحد آسیاب کلینکر arkaglobal تجهیزات اتاق کنترل زنی سنگ آسیاب کلینکر کارخانه, هزینه کارخانه تولید سیمان 100 تن در روز . ۴- کاهش هدر دادن زمان: شرکت ها هرساله مقدار زیادی از ساعات کاری خود را از دست می دهند زیرا کارمندان حداقل ۲۰ دقیقه در روز را هدر می دهند. هر یک از هفت روز هفته به دو قست ورود و خروج برای صبح و بعد ازظهر تقسیم می­ شد. وی گفت:این تلویزیون ال سی دی اکنون برای فروش به نمایش گذاشته نمی شود اما قیمت آن حدود 170 میلیون تومان است. وی افزود: فناوری یون پلاسما کلاستر در تصفیه كننده های هوا، تکنولوژی منحصر به فرد دیگری است كه مادیران با برند شارپ به بازار عرضه می کند. یکی از مهمترین موضوعاتی که باید درنظر گرفت، موضوع امکان اتصال دستگاه خریداری شده به نرم افزار حضور و غیاب موجود است. نقطه قوت یک سیستم حضور و غیاب علاوه بر قابلیتهای دستگاه سخت افزاری ثبت ترددها، عملکرد نرم افزار مرتبط با آن از نظر سهولت کاربری، جامع بودن، ارائه گزارشهای قدرتمند و پشتیبانی مناسب می باشد.



    • 3-2)سیستم عدم تطابق را در سابقه کارت ساعت ثبت می کند



    • دستگیره الکترونیکی کارتی (16)



    • قابلیت ذخیره سازی 3000 چهره



    • ویژگی های ادامه حسابرسی




دستگاه هایی که در زیر ۱ ثانیه تشخیص انجام می ­دهند، بهترین گزینه برای این سازمان ها هستند. در این دستگاه به منظور شناسایی دقیق اثر انگشت در کمتر از 2 ثانیه از حس گر های ضد خط و خش رنگی استفاده شده است که به مروز زمان واستفاده های متوالی هم دچار هیچ گونه ایرادی نمی شوند. معمولا در ثانیه نمایان میشوند و گاهی تا 1.5 ثانیه طول میکشند. در روش تقوا، تشویق و تنبیه فوری نداریم؛ به آدمها «مهلت» داده میشود تا خودشان باشند. ۳- جلوگیری صفحه اصلی از هر گونه تقلب: در دستگاه حضور و غیاب کارتی پرسنل می توانند به جای یکدیگر کارت بزنند و هرساله سبب میلیون ها زیان مالی به کسب و کارها شوند. ثبت مأموریت توسط خود کارکنان این اطمینان را برای ایشان فراهم می کند که در محیطی کاملأ مطمئن در حال فعالیت هستند و این احساس آرامش همراه با انگیزه های کاری بیشتر خواهد شد. البته علیرغم کارآمدی این سیستم تشخیص، می توان با آرایش چهره و تغییر در کنتراست بخش هایی از چهره که اسکن می شوند، آن را فریب داد.

دستگاه ورود و خروج

 

بنابراین با توجه به بزرگی و میزان اهمیت کنترل تردد و امنیت ورد و خروج در سازمان، می­ توان مناسب ترین گزینه را انتخاب کرد. البته این عرضه چشم اندازی برای آینده خواهد بود چرا که در آینده دیگر تلویریون به دیوار نصب نمی شود بلکه یکی از دیوارها تلویزیون خواهد شد و قیمت پایین تر می آید. البته این امر بیشتر در روش ثبت دستی یا دستگاههای کارتی ممکن است اتفاق بیافتد. این دستگاه به صورتی طراحی شده است که کاربر پسند می باشد و یک حس گر قوی بر روی آن قرار داده است. آیا دستگاه حضور و غیاب مورد نظر به نرم افزار ما لینک می ­شود؟ این نرم افزار نیازی به دستگاه حضور و غیاب ندارد و تنها با خرید نرم افزار تمام امور کنترل تردد را می ­توان انجام داد. بگیرم یه خانمی اومد با دستگاه تو دستش شماره ماشینو زد و یه قبض زد به ماشین . با استفاده از سیستم حضور و غیاب بیومتریک این مشکل برای همیشه حل شده است.

توصیه ما این است که در زمان خرید دستگاه حضورغیاب حتما به نکات مهمی که در این باره وجود دارد، توجه داشته باشید تا بتوانید با خرید بهترین نوع این دستگاه بهترین کیفیت را از آن دریافت نمایید. سیستم های حضور و غیاب قدیمی به درستی بازده کاری را نشان نمی دهند؛ اما سیستم حضور و غیاب بیومتریک موانع را از بین برده و میزان بهره وری را افزایش می دهد. در نتیجه در این پست از مجله تخصصی کسرا ۴ سوال مهمی که قبل از خرید دستگاه حضور و غیاب باید از کارشناس فروش پرسیده شود را همراه با پاسخ کلی آن ها توضیح می ­دهیم. خوشبختانه شرکت مهندسی کسرا از انواع برندهای برتر، متوسط و ایرانی در لیست محصولات خود دارد که این خود محدوده انتخاب کاملی را در اختیار مشتریان قرار می ­دهد. نرم افزار موبایلی کسرا آوید برای چنین سازمان هایی تولید شده است. اما برخی دیگر از سازمان ها از قبل دارای نرم افزار حضور و غیاب هستند.

سنگ شکن های سیار تولیدی شرکت دارای تناژ 30 الی 200 تن در ساعت می باشد که بستگی به نوع کارایی سنگ شکن در معادن شن و ماسه ٬ سنگ آهن ٬ سنگ گچ ٬ سنگ مس و . سازمان های بزرگی که میزان تردد در آن ها بالاست، نیاز به دستگاه هایی دارند که سرعت تشخیص بالایی داشته باشند. دستگاه حضور و غیاب وظیفه کنترل تردد در سازمان را دارد. برخی دستگاه ها می ­توانند همزمان تشخیص چهره و اثر انگشت را باهم انجام دهند که میزان امنیت آنها در بالاترین حد ممکن بوده و برای سازمان های دفاعی و امنیتی بهترین گزینه هستند. تشخیص چهره معمولی: این همان هست که اپ های مختلف استفاده می کنند و تنها کلیتی از صورت شما را تشخیص می دهند. با بهره گیری از دستگاه های حضور و غیاب ، مدیران می توانند به سادگی پرسنل خود را از هر محلی نظارت کنند. از طرفی تمام دستگاه های موجود در بازار قابلیت لینک شدن و سازگاری با تمام نرم افزارهای موجود را ندارند و در نتیجه نمی ­توان دستگاه را به نرم افزار متصل کرد. نرم افزار مديريت هوشمند مدارس توانا داراي بخش هاي متعددي جهت مکانيزاسيون و هوشمندسازي مدارس مي باشد که سيستم حضور و غياب دانش آموزي يکي از آن بخش هاست.

خرید دستگاه حضور غیاب

 

در شیراز چاپ انواع کارت pvc (پی وی سی) و پرسنلی در شیراز کارت دانشجویی ، کارت هدیه ، کارت حضور و غیاب ، کارت تخفیف و . این واحد با عنایت به موارد مذکور توانایی طراحی لوگو ، انواع بروشور ، کاتالوگ ، چاپ کارت های پرسنلی و حضور و غیاب ، شناسایی ، اعتباری ، گارانتی و … را دارا میباشد. اگر بخواهید مستقیما دستگاه را از طریق کابل به کامپیوتر متصل نمایید، لازم است کامپیوتر شما پورت شبکه آزاد داشته باشد. پس از انتخاب دستگاه حضور و غیاب مورد نظر خود, آن را در فروشگاه آنلاین دیاکالا خریداری کرده و منتظر دریافت پکیج باشید. این وبسایت در هیچ معاملهای درگیر نیست و هیچ پرداخت، ارسال، تضمین معامله، خدمات سپرده و یا حفاظت خریداری و یا گواهی فروشنده را مدیریت نمیکند. با نصب دستگاههای ورود و خروج کارتی قادر خواهید بود نظم را در محل کار خود برقرار کنید و مدیریت بهینه ای برروی کارکنان خود داشته باشید. دستگاه حضور و غیاب بایوتایم با بهره گیری از مدرن ترین تکنولوژی های شناسایی بایومتریک همچون اثرانگشت، چهره و کف دست، ابزاری کارآمد و قابل اطمینان در راستای کنترل ورود و خروج، مدیریت زمان و مدیریت نظم پرسنل می باشد.




|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ساعت زنی و آدرس saatzani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 78
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 8
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 12
:: بازدید ماه : 299
:: بازدید سال : 532
:: بازدید کلی : 2349